Psst.. ett tips!!

2012-09-12 @ 11:56:00
För er som behöver uppdatera era barns garderober..eller bara är sugna på lite shopping har jag ett tips :)
På babyshop (en av mina favorit internetbutiker) kan man nu handla med 20% rabatt!!
Sånt gillas!!!
För att kunna utnyttja denna rabatt så krävs det att du använder den här koden GOTASOM12.
Babyshop har ett stort urval, fraktfritt inom Sverige och snabba leveranser!! Tummen upp för det :)
Så vad väntar ni på? In och fynda med er ;)
http://www.babyshop.se/
Vad sägs om denna coola klänning tex??
Ni gillar den!!?? Det var väl det jag trodde.. men synd bara för er som hade önskat köpa den i strl 3 år..
....för jag har köpt den sista ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback