Pappa in da house!!

2012-09-12 @ 23:56:00
Idag blev det 5:e dagen i rad som jag träffar min fina pappa!! Är så glad att han kommer förbi så ofta och att han håller sig igång med en massa olika saker.
Mekjobb, sömnad och bakning varvas med vedklyvning och gräsklippning.
Idag kom han först förbi och hämtade bakmaskinen för att baka surdegslimpor!!
Man kan ju inte annat än att känna sig stolt och glad över en sån fin & duktig pappa... värsta superhero'n!!
Teenage-mutant-ninja-turtles-pappa

Ja, han är verkligen snäll min pappa. Finner sig i att bli utklädd till en turtle och posera i köket :)
En riktigt knäppeliknasig morfar är han.
 
När morfar åkt hemåt för att baka och pappa Jörgen kommit hem från jobbet så stod det utelek och gräsklippning på schemat.
Jag var ute ett tag men fick sen finna mig i att sitta inne med lilla sjuklingsbebisen som Millan varit så snäll och passat så jag fick chans att gå ut en stund.
Noomi & Benjamin fick njuta längre av det fina eftermiddagsvädret..
Lite senare än önskvärt så hjälptes vi åt allesammans att laga mat och passa barn.
Ungsrostade rotfrukter med grillade kycklingfléer fick det bli och hemgjord tzatziki. Mumsigt!!
Pappa blev hitbjuden och dök upp, precis när maten var färdig.

Min vana trogen så har jag dragit igång ännu ett projekt innan övriga, ens är i närheten av att vara avslutade..
Jag håller mitt i allt kaos på att försöka göra i ordning köket och hitta höst-mys-känslor.
Inte det lättaste att hitta tid till det:)
Mysigt är det iaf att pappa är på besök så ofta ♥
Mamma får jag ju numer försöka nöja mig med, att ha i pappersform... det går väl så där kan jag tycka :'(


Älskade, underbara pappa & mamma ♥
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Anna,du är otrolig på att dokumentera plus allt annat du gör. Skulle själv inte fixa en fjärdedel.....jättefina bilder o så kul att se "mina" gamla dagistjejer. Kram

Svar: Jag är med barnen mest hela dagarna sen hinner jag inget mer. Mitt hem är rörigt och tomten med, så vi lägger nog vår tid på olika saker bara :) Dokumenterar gör jag på nätterna :P Men tack ändå ♥ Kram
5underbarabarn

2012-09-13 @ 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback