Man ska..inte...vara försiktig med vad man önskar sig :)

2012-09-11 @ 22:40:12
Igår berättade jag om hur snabbt Noomi vuxit och att det var dags att uppdatera hennes garderob.. en dyr historia, även om man som jag, jagar reapriser och begagnat.
Men garderoben är nu uppdaterad och klar, helt utan min förtjänst!!
Igår knackade en mycket mysig och trevlig bekantskap jag nyligen gjort, på dörren. Hilde Björk.
Gulligare människa får man leta efter.
Hon är farmor till Benjamins kompis Robin. I handen hade hon en Ikeapåse med tjejkläder i storlek 98!!???
Hon undrade om jag ville titta igenom och se om det var något vi ville ha :). Jättefina kläder alltsammans!!
Och jag blev både rörd och glad av hennes omtänksamhet.
Självklart ville vi ha kläderna och självklart ville vi betala för dem, men det ville Hilde inte höra talas om.
Ska vid tillfälle försöka övertyga henne om att ta emot pengar eller åtminstone något annat hon vill ha.
Noomi blev jätteglad för kläderna och satte igång att prova dem direkt :)
Som ni ser så var kläderna hur fina som helst!!! ♥
Och tänk att de dessutom var i helt rätt storlek också??
Imorse när Noomi vaknade så sa hon: -Robins famo köpte kläder mig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback