Give me a break!!

2012-09-13 @ 22:28:21
Nä nu tycker jag att jag skulle kunna få ett brejk från allt skit med smärtor och obehag...
Först tänderna och nu mjölkstockning i det vänstra bröstet :/ Och ja, det gööööör ont det med :(
Här kommer en bild på något
som påminner om min vänstertutte...
Så kan det bli när en liten tuttsnuttare blir sjuk i feber.. först toksnuttar han i flera dagar för att sen utmattad sova sig igenom en hel natt... då är det kört!! Så idag fick vi ägna oss åt utrotning av mjölkstockning :/
När jag nu ikväll dessutom fick ont på höger sida i revbenstrakten så började jag verkligen undra.. vem håller i en voodoodocka med mitt utseende..?
Blev inte klokare när jag hittade dockan...för ingen ville kännas vid den...
Men mig lurar de inte!!
Jag känner ju igen den matfläckiga tröjan, den svullna käften.. och ser den misshandlade vänstertutten..
Tur att jag hittade den!! Nu får det bli slut på otrevligheter!!
Bäddar in den i bomull och gömmer henne på ett säkert ställe ;)
Nu blir det sängen tillsammans med en liten snygg kille för att kurera både honom och mig. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback