Buppa Brand

2012-09-14 @ 12:11:00
Nu är jag med och tävlar om en Buppa Brand åkpåse!!
Inte speciellt upphetsande för er att veta kanske ;) men sirru man måste göra på det häringa sättet för att få tävla, så säger reglerna nämligen..och regler gillar ju jag att följa..hobbypolis som jag är :P
Meeeen jag länkar, puffar och ger gratisreklam med glädje :D
Iaf för något jag gillar och VILL HA!!!!!
Buppa Brands åkpåsar är to die for... om man nu vill vara lite drama queen... vilket inte är min stil..
Men de är rent ut sagt skitsnygga och inte några man direkt skulle skämmas över, om man, på barnvagnspromenaden råkade springa in i självaste kronprinsessan med liten kunglig guldklimp.
Tvärtom så skulle plötsligt regnskyddet glömmas hemma så att du stolt kunde strutta runt och visa upp ditt ekipage utan skymmande plast och galon oavsett väder.
Ett varningens finger bör dock höjas... för det kan tänkas att vagnen din, kan komma att överglänsas, av din nya åkpåse.. och att införskaffa en ny vagn bara för att matcha åkpåsen KAN komma att bli kostsamt.
Och, skulle den kostnaden inte skrämma dig så tycker jag INTE, att du också ska vara med och tävla om en åkpåse utan låta oss andra behålla den 100 dels procents chans till vinst som din medverkan ev skulle beröva oss!!
Köp din egen Buppa Brand påse då rikis!!
Det här är påsen jag helst skulle vilja vinna:
Men lika glad skulle jag bli om jag vann denna:
 
Gå in på Buppa Brands hemsida och hitta just din favorit:
http://www.buppabrand.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback