Svaret är en Bento!

2012-10-01 @ 23:36:00
De 6 bilderna föreställande bla. ris & grönsaker blev så småningom till en Bento. En japansk matlåda :)
Jag har länge varit sugen på att testa och göra en egen. Idag blev det äntligen av.
Sjukt egentligen att man kan gå i år och tänka.. det vill jag testa.. eller.. det vill jag göra och så plötsligt en dag så bara.. tar man tag i det och börjar. Av ingen anledning alls så satte jag bara igång :).
Kul som sjutton var det men inget som impade på Benjamin: -Usch &fy!!
-Det där tänker jag aldrig äta!!!
-Jag hatar broccoli!! Tanken fanns aldrig att man kunde utesluta just denna grönsak :)
Så jag får väl pimpa mina egna matlådor sen när jag börjar jobba igen...

 
 
 
 
 
Vem har bestämt att man inte får leka med maten?? Larvigt tycker jag!! :D Fram för lek och kreativitet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback