Rabattkod-Partytajm

2012-10-14 @ 18:08:00
Jag sitter här och surfar runt bland internetbutiker och saker jag VILL köpa... men inte ska!!
(iaf inte än på ett tag :))
Men istället för att deppa över det, så tänkte jag ge er ett litet tips på en alldeles underbar internetbutik som ni inte får missa när det är dags för barnkalas eller annat party - Partytajm.se!!
Då jag dessutom fått förmånen att erbjuda er, mina fina läsare, en rabattkod hos dem som ger er 10% på ert köp, så blir detta ett perfekt tillfälle för er som ännu inte upptäckt butiken, att shoppa loss bland en massa must-havesaker till kalas och fest :)
Eller vad sägs om dessa cupcake kit?
Hos http://www.partytajm.se/ hittar ni även ballonger, helium och tillbehör till detta, allt ni behöver för att ordna kalas med ett visst tema, från inbjudningskort och dukar till godispåsar och pinjator och mycket, mycket mer!!
För att slippa abstinens, så tänkte jag erbjuda mig att ordna ett kalas till min gudson Melvin som fyller 2 år i december, så jag får chans att riktigt frossa i fina partyattiraljer. Det givna temat blir då Byggbilar!! :)
Så skynda er in och hitta era kalasfavoriter!! Uppge koden TOURN i kassan för att få rabatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback