Noomis lilla tå..

2012-10-31 @ 00:14:23
... blev gul och blå.
Men nej, det vet jag inte om den blivit. Vad den HAR blivit är mörbultad och blodgjuten.
Hon välte en gammal, tung stol som ramlade så illa att den träffade henne precis där stortånageln sitter fästad på vänster tå!! :(
Åh, nedrans vad det gjorde ont!!!!
Sen tog det ca 3 sekunder innan blodet kom pumpandes ut under hennes nagel :(
Snabbt som attan för att inte bloda ner allt för mycket (och för att slippa se den sargade tånageln) så plåstrade jag om den med två plåster.
Nu vet jag inte hur det ser ut där under eftersom hon inte tillåter någon att kika in under plåstren..
Orkade inte bråka om det utan bestämde mig för att avvakta till imorrn.
Efter 1 och 1/2 timmes stillasittande och en glass hör jag en liten röst från fåtöljen..
-Kan du fota mig mamma? Och det kunde jag väl :)
You little poser ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback