Suuuurt sa räven..

2012-11-26 @ 19:35:44
...eller var det rööööööööven!!!???
Upptäckte för nån timme sen, att jag vunnit ett presentkort hos http://www.lifequalityproducts.se/ på 2500:- så här inför jul och allt..... :)
Men... såg sen minuten efter, att jag inte längre (sen den 21:a nov) kunde göra anspråk på vinsten då jag inte hörts av... :(
Trodde i min enfald att jag skulle meddelas via mejl (eftersom man skulle lämna en sån adress) OM man nu mot förmodan skulle ha turen på sin sida och vinna... Men icke!!
Man skulle själv hålla koll och höra av sig...typiskt mig att missa den detaljen...men så förväntade jag mig inte att vinna heller...
Så var det med den flaxen.. :/
Suuuuuuuuuurt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback