Nä, om man skulle gå och lägga sig kanske...

2012-11-17 @ 00:03:01
..istället för att sitta uppe och hänga..bara för att man är ensam och kan njuta av tystnaden.
Tystnaden som infinner sig då de små sover, de stora sysslar med sitt och Jörgen är på vift.
Det händer mer sällan nu, att Jörgen är borta på natten. Men det händer trots allt då och då.
Nu är han för en gångs skull inte borta pga jobb utan för att umgås och "hänga" med sin farsa.
Jörgens mamma har begett sig till Göteborg för att umgås med sin syster som är svårt sjuk :( så far hans, är gräsänkling sen i onsdags.
Jag tyckte att Jörgen skulle ta tillfället i akt och sova över hos farsan hans.
Umgås utan barn, snacka och bara vara.
Jörgen var helt säker på att hans pappa inte skulle tycka att det var en kul idé, men se där... hade han fel!!
Pappan hans tyckte visst att det skulle vara trevligt och därför är det just där han nu befinner sig, Jörgen :)
Han lär väl bli kvar där en stor del av morgondagen med, kan jag tänka, så det blir till att klura ut vad som ska prioriteras här hemma om jag får 5 sekunder över...
...tvätta är out of the question..eftersom jag numer inte äger någon fungerande tvättmaskin..
Städa ur Benjamins rum och möblera det kräver mer tid än jag ens kan drömma om att få till.
Pyssla vidare med barnen är ett måste, om de vill..
Åka till kyrkogården är något JAG och Jessie vill. Isac med eventuellt, beroende på hur kul festen ikväll är.
Så prio nummer ett för morgondagen blir ....att diska det jag inte orkar diska nu...
God natt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback