Mina intressen..

2012-11-11 @ 00:07:57
... är förutom min barn... mina barns intressen!!
Lite futtigt kan tänkas, men thats the story of my life..nowadays :)
Noahs intressen är ännu futtigare... att tuttas och bli buren.
Jessicas intressen är kompisar och boys.
Isac & Eric delar dataspelsintresset... vilket Benjamin verkar ha ärvt.
Annars gillar Benjamin att showa och stå i centrum.
Noomis intressen är allt som intresserar Benjamin.. typ Pla vöses sombis, (plant Vs Zombies-dataspel)
kolla sharks på youtube eller dunka Ma-ya-hi i lurarna och sjunga med..
Eller tokjamma på gitarren stylad av brorsan himself...
Så då vet ni hur vi får våra dagar att gå!
Möjligtvis så har jag andra intressen också..men då det inte finns tid att odla dem så väljer jag att glömma dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback