GULP!! WHY??? WHAT HAVE I DONE??

2012-11-04 @ 00:33:09
När jag idag tillsammans med Jessie, stod ute på trappen och väntade på att Tytte skulle komma för att hämta upp oss och ta oss med till kyrkan hände något som fick mig att hajja till.....
Jag tog upp telefonen för att kolla vad klockan var och för att ev ringa och kolla om Tytte var på G...
Jag kollade på displayen...och höll på att sätta i halsen...
What?? Vad har jag gjort och hur gick det till??
Jag som inte ens visste att man kunde skriva med bokstäver där framme där siffrorna kommer upp när man slår någons nummer...
Och telefonen hade inte använts av någon annan, utan hade legat i min ficka...
Detta är Jessies gamla telefon som inte har funkat bra alls för mig.
Tvärtom så har den varit värdelös.. kanske har jag sårats dess känslor..och därför vill den hämnas... för nu har den övergått från värdelös till skrämmande...
Ny telefon någon??
Inte...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback