Fars dag & febertroll

2012-11-11 @ 22:35:48
Idag är/var det ju som bekant fars dag och självklart ville man ju fira pappa lite granna.
Han fick idag besök av alla sina 6 barn, lilla pappa ♥
Johanna hade bakat morotskaka och tagit med. Emil hade handlat fikabröd han och eventuellt så hade även Johanna & Rolle det med för det fanns en hel massa fikabröd iaf :)
Jag liftade med Tytte & Filippa dit eftersom det var sovdags för Noomi & Noah och tur var väl det att jag lämnade barnen hemma för en gångs skull... för när jag kom hem så visade det sig att jag fått ett litet febertroll istället för Noah :( 38,9* grader visade tempen.
Trist!!
Något som var lite kul var att alla vi barn valt att köpa lotter till pappa :) En viss utdelning bjöd de på dessutom, strax över 300:- vann han iaf :p
Jag bjöd Sigge på handen full av hår jag :)
Linn bjöd på härliga skratt.. ♥
 
Senare på kvällen kom pappa hem till oss och åt middag och glass ♥
Stannade kvar och kollade på Solsidan med oss gjorde han också. Tack fina pappa för att du finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback