Det kommer att ta tid det här...

2012-11-22 @ 13:23:56
Igår satt jag en stund på kvällen och fixade med fylla-i-boken som jag gör åt mina barn.
Började med delen som handlar om mig själv som liten, och gjorde bla ett fotocollage med bilder på mig som liten fram till för ett par år sen.
Bara att leta fram alla bilder, vilket jag gjorde tidigare under gårdagen, tog sin lilla tid..
Idag på förmiddagen hade turen kommit till stycket där jag beskriver min far..
Vad han betytt för mig genom åren, vad han lärt mig och så vidare..
Mycket text blev det, samt en hel del telefonsamtal till pappa.
Nu kvarstår att skriva ner några av hans barndomsminnen..och jag vet vilka :)
Jag vill så här.. bara passa på.. att tala om för dig... pappa, att jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback