Bitter??

2012-11-23 @ 17:49:00
Eh...nej...!!
Eller JOOOOOO!!!
Fick ett sms av min bästis Ann som lyder:
 
"Hej Anna" (varför inte bästis längre..skäms du för att du åkte ifrån mig kanske..? ;))
Nu har vi korsat Atlanten och varit på Barbados.. (Och..? Jag var på Ikea i förrgår!!)
Idag ska vi snorkla på Guadeloupe:-) (Idag ska jag be att få låna syrrans tvättmaskin och eventuellt ÄVEN bada skumbad..vem bryr sig om ett ställe som inte ens går att uttala..? Gu..Gua..dl äh, skit!)
Ca 30-35 grader här vi. (?? Vad då 30-35 UNDERSTRUKET..? Blir det mer verkligt då, eller..? Och eventuellt, kaaaanskee är det liiite för varmt för dig... va? va??? "grader här vi"? HAR med A heter det!!)
Resan är toppen!! (Toppen!? VEM under 80 använder ordet toppen?? :D Jag?? Har'ja'junte!!)
Just nu äter vi frukost m fin utsikt över vatten o ön. (Eh, HAAAALLOOOO..!!?? JAG äter alltid frukost med fin utsikt över vatten och munsÖN..!!)
Snart ska vi iväg. (Snart ska JAG iväg!! Jag har nämligen missat att hämta posten idag!)
Vi ligger 5 timmar efter er nu. (Tell me about it!! It shows liksom... när vi går och lägger oss för natten..så får ni liksom..sitta uppe :p ..i..värmen..med en drink..eller...två..kanske...ta..ett månskensbad..nakna.. eftersom det är så varmt, ALLTSÅ!! ÄH!!! Jag skulle aldrig orka vara uppe i 5 timmar till efter att äntligen ha fått ungarna att somna, så det så!!)
Önskar att du hade fått vara med här:-) (Jo, men ELLER hur!?? Men det önskar INTE jag!!! VARFÖR åkte du i så fall med din man?? Man?? Du hör ju själv..varför gifte du dig ens?? Vi som hade det så bra tillsammans.. bästisarna som söp och sprang på krogen..)
Kramar Ann (Kramar....Vad hände med puss och kram?? Jag är säker på att du skriver puss och kram till din maaan, eller!!??)
Hälsa de andra. (Vilka andra? Vet du ens vad mina barn heter längre? Du som varit iväg i snart 2 veckor..?)
T hälsar." (Jo, DET kan jag mycket väl tänka mig, att han gör!! T som Tagit min kompis! T som Tycker att jag har så stor släkt. T som Tror att han är ball som precis fyllt 50 år.
 
Mallgroda, det är vad du är...som kryssar runt halva jorden ombord på Msc Poesia med din man!!

Var i smset skriver du om alla presenter du köpt åt mig?
De som nu blivit så många att du till sist tvingats hyra sviten bredvid er för att få plats med dem??
 
Men jag förståååår, vännen, du vill ju så klart överraska mig när du kommer hem!! :) Tiiihiii!!
Kuuuul att ni har det sååå bra!! Och du hääälsaaaa SÅ mycket till T att jag tycker det var en SÅ kul idé det här med att fira hans födelsedag, bara NI två, på ett stort lyxigt kryssningsfartyg! Mmmm... härligt för er ♥
Jättemysigt har ni det säkert!! Fint också!! Och varmt!! Kul!! Alldeles UNDERBART för er!!
Kram, kram!!  ♥ ♥ ♥
Jag älskar dig!!
Alltså bara så där vänskapligt..inte på nåt sätt konkurensmässigt med T. ABSOLUT INTE!!
Sa jag förresten att du skulle hälsa till T? Och du, de andra hälsar också.
 
Ps. När tycker du att vi ska ses då?
Ni kommer ju hem den 30:e... i 11:e.. Passar den 1 december för dig...eller er..ER, menar jag så klart!!??
Vart är bäst att vi ses? Hos ER eller hos mig? Hos mig kanske..?
Eftersom jag inte har nåt körkort...och tycker det är pinsamt att släpa för många påsar på bussen... och det lär väl bli ett par eller..? ;) Eller ..vad säger DU? För självklart så får ju DU tycka också...
Skriv till mig här, hädan efter..blir liksom lättare för mig att svara då. Du vet ju att min mobil är paj..
HUR är det egentligen med Amerikanska mobiler..? Funkar de i Sverige tror du..?
När kommer ni till Florida nu igen..? Alltså jag menar så klart anlöper..
Nä, nu måste jag gå..om jag ska hinna både hämta posten, skumbada, tvätta kläder och annat innan sovdags.
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback