A portrait by Noomi

2012-11-21 @ 22:54:30
Noomi älskar att fotografera och snor kameran så fort hon kommer åt...
Hon lärde sig tidigt hur den används och brukar inte ha problem med att få till hyfsat skarpa kort.
Motiven blir inte heller lika ofta rumphuggna eller ofrivilligt beskurna som då hon var nybörjare.
Med min Canon som nu befinner sig på reparation är det lätt att ta bra bilder pga att den är så snabb.
Den gamla kameran med sprucken display som jag använder under tiden är inte lika snabb...
This is a portrait of me & Noah by Noomi :)
Tjooooosiga människor!?
 
Noomi är förutom kameragalen, också ordtokig. Hon snappar och samlar, lyssnar och apar efter.
Vet inte vad/vem hon får allt ifrån?
Vad sägs om:
-Nej, betyder nej!!
-Hör vad jag säger!!
-Snart tröttnar jag på dig!!
Detta är meningar hon använt sig av under dagen...!!??
Känns bekanta på nåt sätt...?? Undrar var jag hört dem??
Wasn't me was it?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback