Trevliga besök..

2012-05-07 @ 11:55:32
..hade vi gott om i helgen :)
Igår kom först Ann, Tobbe & Rasmus och hälsade på. Lite kaffe & Rimbobullar blev de serverade. Inget välfyllt kak-och-bullfat direkt men de klagade inte. Klagade gjorde inte Noah heller som blev uppvaktad med fina kläder.
Ann fick ju så klart hålla i pojkungen också :)

Tobbe han blev flitigt uppvaktad av de andra två.
Benjamin som ville mäta sina krafter genom att bryta arm och Noomi som ville ha uppmärksamhet.

Och uppmärksamhet fick hon den lilla raringen.
Tobbe fick en liten överraskning av henne som genererade en hel massa uppmärksamhet och våta strumpor :)
När gänget från Sollentuna vänt hemåt igen så kom det fler trevliga besökare, nämligen Lotta & Tina.
Bebiskära Lotta tog Noah i famnen så snart de kommit in och där trivdes han :)

Dessa söta människor hade även de med sig fina kläder i present till Noah.
Jag får väl fota alla presenter och lägga ut här sen.
Dessvärre hade vi inget fikabröd kvar att bjuda på :( men de ville inte ha kaffe, sa de..
Och även om jag mycket starkt misstänker att de sa så för att vara artiga och inte vara till besvär så får de skylla sig själva som säger så.. Hade de velat ha fika så hade jag fixat till det på nåt sätt!!
De ska få bli hembjudna inom en snart framtid på riktigt gott fika.
Egentligen fick jag kanske inte lägga ut bilder på brudarna... men de är ju så fina.. och jag lovar att ta bort bilderna vid hot från er, Lotta & Tina!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback