Mamma 68 år

2012-05-04 @ 15:48:19
Idag blir mamma 68 år!!
Grattis brukar man säga och grattis ringde jag till mamma och sa samtidigt som jag frågade henne om det var rätt ord att använda idag..
Grattis och hoppas att du får en bra dag skriver snälla människor till mamma på FB.
Men just idag så kommer inte mamma ha en bra dag :(
Mamma är sjuk, har feber, mår inte bra och ligger på sjukhus.
Det är så tråkigt att inte kunna fira sin mamma idag, ge henne all sorts uppvaktning och omtanke som hon så väl förtjänar.
Mamma är trött och medtagen, så klart, och orkar inte med en massa besök.
Det är nu säkert 10 dagar sen jag träffade mamma, om inte mer och jag saknar henne massor!!
Pappa är där hos henne nu och det känns iaf jätteskönt.
Nu väntar vi alla andra på att mamma snart ska må bättre och komma hem så vi kan få rå om henne ordentligt <3

Jag älskar dig fina mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback