Får liksom inte tid till att hänga här...

2012-05-25 @ 21:44:33
..lilleman har nu kommit i en period då bara mamma duger. Pappa är ingen han väljer att hänga med direkt.
Det kan funka en liten stund om han skriker sig trött och svimmar av...men det är ju inget man strävar efter så om man vill ha tyst och lugnt här hemma så får man antingen konka runt på honom själv eller sitta med tutten framme.

Dagarna bara rusar fram och avlöser varandra.. har inte riktigt koll på vilken dag som är vilken och än mindre vad vi roat oss med... :)

Vi har iaf hälsat på mormor 2 gånger, säkert varit hos morfar lika många...till ett av besöken hos morfar hade vi med oss William & Majki, till det andra hade vi med Benjamins gamla el-motorcykel, vi har varit och handlat, vi har hälsat på hemma hos Rolle, Johanna och barnen, vi har ätit tacos med Noomis guacamole och Benjamin har varit på dagis både onsdag och igår.. :) Kors i taket!

Här kommer lite bildbevis:

Mormor har fått en ny teckning och en massa kramar och mys <3

Noomi har fått en ny solhatt som hon inviger hemma på mormor & morfars soliga tomt.

Bussiga Noomi bjussar på lite fart.. med betoning på lite :)

Härligt att sitta i kallingarna & gunga tycker William.

Benjamin testar sin gamla el-motorcykel som stått i källaren i några år.

Självklart så ville även Noomi testa. Fick lite hjälp av mamma att undvika diket.

I Blackan hos Rolle & Johanna så ägnade sig Sixten & Noah åt lite slappt soffhäng.

Softa grabbar de där två:)

Benjamin, Linn & Noomi roade sig med att lägga puzzel.
Linn blev något stressad av Noomis sätt att lägga puzzel.....

Jo, men rätt bra gjort ändå att få ihop bitar som inte var avsedda att sitta ihop :)

Johanna, Sixten och jag mös lite på deras mysiga, härligt soliga balkong.

Johanna 14 år yngre.

Anna 14 år äldre.. för att visa vad åren kan göra med en människa :D För 12 år sedan fick jag visa leg på systemet...och då menar jag inte mina ben, utan plastbiten som bevisar att jag hade åldern inne.

Noomi gör guacamole till vår tacomiddag. Ja kan fälv! Noomi klarar´t!! Och det gjorde hon ju :)

Benjamin är färdigklädd och väntar på att pappa ska skjutsa honom till dagis.

Ja, det här var väl i stora drag "hänt i veckan".
Sen så har ju Jörgen faktiskt åtgärdat alla maskrosor i gruset som Benjamin står och trampar i.

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Vilken härligt osmickrande bild på mig...Rolle fick skratta lite han med...haha...:) Ja men man kanske ska sola lite...;)

2012-05-25 @ 23:00:08
Postat av: Anna

Jag tycker du är söt!! Men min bild fick väl honom att skratta ihjäl sig!!?? Jag ser ut som ett hoptorkat russin :)

Men du, om du inte gillar bilden och vill att jag tar bort den så gör jag det på direkten!!

2012-05-26 @ 01:38:06
Postat av: Johanna

nej låt den va kvar ;)

2012-05-26 @ 05:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback