En nivå upp :)

2012-05-12 @ 11:19:37
Lilla vild är rätt så fantastisk!!
Nu har hon tagit toalettträningen en nivå upp!
Idag har hon som vanligt varit utan blöja hela dagen dvs de dryga 5 timmar som gått sen hon klev upp.
2 gånger har hon varit och kissat.
1 gång har hon varit och bajsat. Vid detta tillfälle ville hon sitta själv och läsa en bok.
Hon skulle ropa när hon var färdig kom vi överens om... trodde jag iaf. Hon ropade aldrig så jag gick dit på eget bevåg två gånger.
Båda gångerna blev jag ivägkörd eftersom hon inte var färdig :)
Millan som är här och behövde kissa gick till toan och hittade en liten färdigtorkad Noomi där inne :).
Som med så mycket annat så blev torkningen en sak som den lilla damen klarade själv OCH med utmärkt resultat kan jag säga!!
Lilla tokfia, snart behöver du väl ingen mamma eller pappa. Du kan ju allt själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback