Barn är söta när de sover..

2012-05-03 @ 21:27:11
Har nu två mornar i rad gått upp innan barnen vaknat.
Då när jag stått där och tittat på de sovande små, har jag fyllts av kärlek, lycka och stolthet.
Förundrats av att JAG kunnat "producera" något så fint.. ja, jag hade ju hjälp med just proucerandet men ändå. Dessa små liv har jag fött :)
Tänkte på att de var söta där de låg alla tre och sov så sött med sina gosedjur..
Benjamin med sin nalle..

Noomi med mamma Mu..

Lilleman med... ja lilleman.. han ja, han vaknade när jag riktade kameran mot honom..och kanske hade jag överdrivit när det gällde sötheten där... kolla vilka ögon som mötte mig ovan täcket..

Sen kom en stor gäsp...

..och till sist kom god morgonsmajlet..

Och så var sötheten tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback