Sämre igen :(

2012-03-04 @ 22:57:34
Jag som så smått börjat hoppas på att jag var på G att bli piggare och friskare från den segdragna förkylningen fick tänka om :( Imorse vaknade jag med halsont, snuva och ont i skallen. Jörgen kände sig också krasslig.
Vi skulle ha åkt på födelsedagslunch hos Jörgens systerdotter som fyller 20 år idag, men vi fick tyvärr ställa in det.
Istället blev vi hemma och gjorde inte många knop. Knaprade alvedon och slappade i soffan.
När det sen blev middagsdags så förbarmade sig Jörgen över de små och tog ut dem och lekte i trädgården...

De nya utekläderna jag köpte igår satt som en smäck! :)

Under tiden så lagade jag annorlunda lövbiff. Ett recept jag hittade på ett pastapaket för ca 22 år sen :)
Smaskigt och lättlagat!! Receptet försöker jag hinna lägga ut imorrn. Bild kommer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback