Fredag morgon :)

2012-03-23 @ 07:30:55
Strålande sol när man vaknar är en riktig humörhöjare :)
Likadant med fina blommor!
Dessa fina blommor står och sprider glada känslor i köket. Dem fick jag av Lene igår!!!
Bra med så fina vänner som henne, för inte blir man bortskämd med blommor här hemma annars :)

Till alla er som undrar om jag inte håller på med nån sport så tänkte jag berätta, att jag, när jag var yngre spelade fotboll, badminton & volleyboll. Ja, jag gillar verkligen bollsporter men utövar inte nån just nu.
I högstadiet upptäckte jag dessutom en, för mig, ny sport - Curling!!! Och jag bara älskade den direkt!!!

Nu är det den enda sport jag ägnar mig åt, om än i en lite annorlunda form...

Istället för att försöka sopa stenarna in i boet så ställer jag klockan tidigt, ser till att det finns rena kläder och brer mackor till min 18-årige son. Allt för att höja oddsen till att han kommer iväg till skolan med frukost i magen.
Men det är för mig ett kärt besvär, OM han tar sig iväg till skolan överhuvudtaget! Vilket han gjorde idag!! :)
I soffan bakom mig befinner sig mina minsta humörhöjare....

..som ligger och mornar sig framför tv'n :)
Jessie som sköter sig själv och tar sig helt ocurlat iväg till skolan varje morgon har precis gått till bussen.
Det här kommer att bli en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback