Du har krossat mitt hjärta :(

2012-03-15 @ 08:24:56
-Mamma, du har krossat mitt hjärta, sa min fina lilla prins igår.

Benjamin tyckte att han inte fick tid att, bara vara och mysa med mig, utan Noomi :(.
Det ligger så klart en del sanning i det. Noomi gillar att tränga sig emellan när Benjamin vill sitta nära mamma.
När jag "motar" bort henne så kör hon hela krokodiltåreracet och Benjamin tycker då synd om henne och låter henne sitta närmast mamma.
Det spelar ingen roll om jag säger till honom att det är ok att hon gråter och att han sitter hos mig.
Han älskar sin lillasyster så mycket och vill att hon ska vara glad.
Men igår tyckte han alltså att det kunde vara nog. Att hans hjärta nu var krossat.
Han inte bara talade om det för mig, nej han visade det också på flera sätt.
Till att börja med så gav han mig en teckning...

Bilden föreställer hans krossade hjärta, Noomi, mig & honom själv :(.





Sen gick han till kylskåpet, plockade bort lite bilder och teckningar och gjorde ett eget litet kylskåpscollage..

Min underbart fina lilla pojke!!! <3 Mamma fattar vinken och i helgen blir det du och jag som lagar ditt hjärta!!
(och även mitt, som också krossades av att inte räcka till)
Vi tjuvstartade igår kväll genom att vi smög in i sovrummet och la oss på samma kudde och pratade om hur mycket vi älskade varandra.
Benjamin tyckte det var konstigt att Noomi alltid sa: -MIN mamma, de e MIN mamma. Fast jag inte bara är hennes mamma.
Så säger han:
-Jag vet liksom inte vem jag ska älska, Noomi eller dig..?
Jag tyckte att vi nog skulle försöka älska varandra allihop och det tyckte han också.
Sen pratade vi om Benjamins favoritämne, när han var liten och mamma bara gosade med honom. 
Fina, fina Benjamin <3


Kommentarer
Postat av: Tina Q

<3<3<3

2012-03-15 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback