Dagens sötnos

2012-06-03 @ 23:53:19
Vid ett av dagens amningstillfällen då jag försöker att samtidigt hålla uppsikt över Noomi hör jag henne fråga:
-Vill ha i benet spruta mamma??
Eh... säger jag med ryggen mot henne liggandes i sängen. Eh, vill jag det?? Jag är ju spruträdd och funderar på vad hon kan tänkas ha hittat som hon vill sätta i mitt ben...
Men tänker samtidigt, att det ju är bra om hon blir kvar i rummet.. så jag chansar, hoppas på det bästa och säger: -Ja!!!
-Vill det mamma??? Säger hon jätteglatt.
-Jaaa, det vill jag, svarar jag då snabbt...innan jag ångrar mig.
Vänder mig mot den fnissande, glada doktorn som håller i en öppen pipett med koksaltlösning, vänder den uppochner över mitt ben och sprutar ut vattnet över mitt ben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback