Bilder från gårdagen

2012-06-03 @ 01:58:43
Nu kommer så bilderna från gårdagen och Dennis student, äntligen!! För ni har väntat förstår jag ;)
Riktigt skitväder var det ju som ni säkert vet.. :( men vad gör väl det när man är 19 år och slutar skolan!!! :)
Jag hade egentligen inte planerat att närvara vid utspringet... men efter att Isacs hus brunnit, telefonerna pajat och det faktum att Jörgen skulle vara borta hela helgen ledde till det ena och andra :D
För det första hade jag behov av att köpa nya telefoner & nya batterier till brandvarnarna här hemma sen ville jag så väldigt gärna hälsa på mamma på sjukan eftersom jag inte kommer kunna göra det på hela helgen.
Detta sammantaget gjorde att vi satte oss i bilen och åkte intåt "stan".
När vi satt på färjan fick jag sån lust att även klämma in Dennis utspring i vårt schema.
Tänkte att det även kunde vara kul för mamma att få se fotona sen.
Kände att det tänket var bra och lät Jörgen styra bilen mot Liljeholmen och SPG.
Jag kom därför inte tillsammans med Mari och gänget som var där för att titta... jag liksom ramlade in i sista sekunden med kameran i högsta hugg och hann precis se dem komma utspringandes från skolan :)
Plötsligt hör jag en röst ropa: -Anna
.... jag vänder mig om och får syn på denna halvpackade lyckliga systerson :)

Självklart undrar han var de andra är...? och tänk det undrade jag också :D
Det tog oss inte lång tid att leta rätt på dem...
Skylten med Stockholms krulligaste (vita) unge stack ut bland de andra skyltarna.....

En stolt mamma, bror, några kusiner & kompisar befann sig bakom skylten :)











Dennis med 3 av sina 4 dyngsura kusiner som trotsat vädret och åkt i öppen vagn ända från Adelsö :)
Isac hann gömma sig bakom Alex.

Dennis, Tilde, Emma & Mattias.
Två nybakta studenter med två snygga tjejer :)













På hemväg till värmen inomhus och Dennis studentmottagning :)

Mr student himself :) Lite blarig.... :)

Morfar <3

Moster Gerd & lillebror Melvin

Kusin Noah

Kusin William

Moster Johanna & kusin Sixten.
En hel drös med andra gäster var också där bla. Gustav, Linda, Mattias, Emma, Tilde, Daniel och resten av Dennis (& min) tjocka släkt men så värst mycket foton tog jag inte där.
Jag var så upptagen med den goda maten och det trevliga sällskapet :)
Som sig bör så drog ungdomarna sen vidare iväg för att partaja och fira sin student :)
Grattis fina Dennis!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback