Oväntat sommarbesök....

2012-07-19 @ 23:28:43
 Ja, idag fick vi verkligen ett oväntat besök!! Men ett mycket trevligt sådant :)
Ancie, Alex & Zofi kom och hälsade på oss. Vi räknade väl ut att det var en si så där 4 år sen de var här sist!! :)
Men eftersom Ancie är en sån lättsam människa och en så trevlig vän så var det bara att ta vid där vi befann oss för 4 år sen. Barnen hade lika lätt att "hitta varandra" :) Det var stoj och bus från första stund.
När barnen röjt runt på tomten i dryga timmen så fick vi ännu mer besök :) Mari & Melvin tittade förbi.
Motorkillen Melvin testade olika bilar innan mamma Mari fixade till detta coola ekipage :)
Noah som sov middag både i förrgår och igår fortsatte att chocka sin mor genom att, idag, sova ute inte mindre än vid 2 tillfällen. En gång i vagnen och en gång på filten :)
Det uppskattas och önskas fortsätta på det sättet varje dag, lille man!!
Det är SÅ härligt med sommar!!
Och konstaterar att vi idag genomlevde vår 4:e sommardag på raken denna vecka!! Wiiiiihoooo :)
När mina gäster lämnat mig åt mitt öde och begett sig hemåt vid 17-tiden så atte jag fart med att laga mat åt mina älsklingar. Noomi tog först ett skumbad och la sig sen bredvid lillebror på filten.
Som den lilla fina papegoja hon är så ville hon testa Noahs senaste snuttemys...
Noah tyckte att syrran var ovanligt lugn och förvånades över att hon såg likadan ut som honom själv :)
Sen roade de små sig med att ligga och slötitta på tv medan mamma gräddade pannkakor och kokade soppa.
Efter maten så var det storebrorsans tur att gotta ner sig i ett skummande ljummet bad :)
Sen somnade mina små fina krigare så sött. Trötta efter en mysig dag med massor av lek och bus.
Noomi hade ju dessutom tagit sig en liten lunchvila under dagen för att orka hålla igång.
Hon har sin egna lilla sovstil med en drös med nappar i sängen. En favoritsovposé är denna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback