Ja,nu fick jag ju verkligen nåt att räkna..

2012-07-27 @ 07:45:13
...antalet likadana blogginlägg som inte går att radera >.<
Folket på siten blogg.se (där jag befinner mig då jag bloggar) har tagit semester.
Och bloggfunktionerna med dem verkar det som O.o
Igår (i natt) gick mitt inlägg "vem räknar" inte att publicera!? Det stod "någonting gick fel, var vänlig försök igen".... och det gjorde jag.... 5 gånger, sen tröttnade jag och loggade ut.
Inlägget gick dessutom inte ens att spara så jag var allt "lite" irriterad då jag setat uppe till 01:30 för att göra det.
Liiite irriterad blev jag också nyss då jag upptäckte att jag nu har 6 likadana inlägg som nu inte heller gick att radera!!!!???
Jo, för nu var det NÅGONTING som gick snett och jag får vara vänlig och försöka igen!!!! ....det kanske är det där med att vara vänligt..som gör att det skiter sig...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback