En alldeles särskilt vaken bebis

2012-07-11 @ 17:55:32
Noah är ingen sovkille som gillar att ligga o sova titt som tätt... iaf inte någon annanstans än i famnen på någon.
Och helst ska denna någon vara hans mamma.
Sen ca 1 månad tillbaka så sover han inte en enda gång, i sin eller min säng (!!!!!??) under dagtid.
Han somnar i famnen eller vid amning men vaknar så fort, eller senast inom 5-10 minuter efter att man lagt ner honom eller lämnat honom ensam.
Rätt så frustrerande kan jag tycka och inte så humörhöjande direkt.
Jag får intala mig 100 gånger om dagen att det är övergående och att jag snart kommer att kunna göra saker utan honom i famnen...
Trist nog sover han inte heller några längre stunder i vare sig bilen eller vagnen heller :(
Tvärtom skriks det en hel del då han tvingas ner i bilstolen eller vagnen.
Men även om han inte sover så händer det ibland att han ligger i vagnen eller sitter i bilstolen utan att skrika... som idag tex, då vi tog en kort liten prommis och följde Filippa hem.
Vaken men nöjd och glad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback