Sliten liten..

2012-02-11 @ 15:15:54
Usch vilken natt vi haft här. Inte mycket sömn för någon. Hosta, feber, snor och ont i en fot.
Vid 03:15 gav jag upp försöken att sova o smög upp.
Benjamin som var vaken hade heller ingen lust att ligga kvar. Ont i foten hade han också av nån skum anledning.

Kröp tillbaka i sängen strax innan 4 för att ge sömnen en chans att återkomma..
Då vaknade miniTyson som ville ha "jälling". Det fick hon, men vägrade efter det att somna om.
Så återigen går jag upp, men denna gång med både Benjamin & Noomi.

Vid 7:45 kroknade Noomi på en köksstol så jag bäddade ner mig med henne o fick på så sätt sova i en timme medan Benjamin & Jörgen slappade i soffan framför tv:n.

Nu har Noomi bäddats om, för en liten middagslur, så hon orkar med resten av dagen.
Benjamin som envist hävdat att han, minsann, inte är trött.. har nu slocknat på soffan...

Söt liten sovande prins :)
Lillasyster är dock inte lika söt numer...ett par dagar efter sin rejäla tre-ronds-match mot köksinventarierna..



Eller vad tycks?? Hon ser ut att ha genomgått en skräckfilms-make over...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback