Näste man på tur..

2012-02-15 @ 22:52:43
Precis när man kunde börja skönja en bättring på förkylningen någonstans i fjärran...
Så får jag först ett mega-astma-anfall i natt pga att killen som ska fixa sovrummet var här igår och grottade runt i mögeldammet och sen spridde ut det vidare till vår nuvarande sovplats.
Efter att ha inhalerat all sköns mediciner så gick jag o satte mig på altanen kl 03:15 i natt och blev sittandes i 25 minuter innan jag vågade mig in i skiten igen.

Sen någon gång mitt på dagen när jag höll på att falla ner i min lunch-koma-attack så upptäckte jag att det nu var Benjamins tur att låta hostan följas av feber. Inte så jättemycket dock men trist ändå :(
Trots febern var han jättesugen på att gå ut och kasta sig i snön och vem hade hjärta att säga nej till det?
Så när Jörgen, som slutat tidigt, kom hem tog han barnen med ut och lekte i snön.


Jättehärligt tyckte de att det var!! De poserade så glatt :) när mamma kom ut för att fota.
Efter middagen så var Jörgen också snäll och dammade, dammsög, torkade golvet, vädrade sängkläder och bäddade rent i sovrummet <3. Så förhoppningsvis kommer jag sova bättre i natt och andas lite lättare :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback