Uschligt motigt nu..

2012-12-19 @ 14:22:56
Spenderade ett par timmar på AL igår och fick konstaterat att Noomis fot var "mjukdelsskadad" och utan sprickor och brott, vilket ju var trevligt.. alltså INTE själva spenderandet utan utgången av det.
 
Kom hem till "välkommen värme" som inte var speciellt välkomnande.. kallt och uschligt var det.
Jag satte genast fart med att lufta element och fick så upp värmen på dessa.
Golvvärmen var och är lite ovillig att återgå till sitt forna jag -varm och njutningsfull.
Fick igång den till fisljummen och inte helt vidrig att beträda.
Jörgen får nu ringa dem som installerade pannan och be om inställningsråd medan jag får lyda Åkes råd om att lusläsa instruktionsboken från pärm till pärm. För att lära känna pannan..
Kul och spännande var ord han nämnde i samband med detta råd... hmmm... hörde jag ett skadeglatt fniss..?
 
Mega-snorbasilisken, halsonda-amöban och geggiga-ögonmojset har hittat hit och lamslagit delar av klanen..
Vid frukostbordet kunde en dubbel-elva skönjas innan metervis med snorpapper avverkats.
Min hals är hes och har ont.
Noomi toppade med en blödande fläskläpp som avslutning på gårdagen..
Life's (not so) good.
Could be better... and will... I hope!!
Nu ska vi vidrigt nog bege oss iväg för att uträtta en del måsten.. :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

har hon tappat tanden med under leken?:( eller ser kanske bara ut som det! vi ses på sön!

Svar: Johanna :) Noomi har ju en glugg mellan sina framtänder, det har du väl sett :) Ska bli kul att ses ♥ Kram
5underbarabarn

2012-12-19 @ 15:09:21
Postat av: Johanna

va bra då är allt som det ska! ;) tyckte det var lite oturligt utifall hon slagit ut tanden ! vi hörs! kram

Svar: Ja, det hade väl varit droppen, men som sagt är det hennes vanliga svamp bob-smile :)
5underbarabarn

2012-12-19 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback