Melle 2 år ♥

2012-12-06 @ 13:33:00
Underbart, härligt gosiga Melle blev ju som jag skrev igår, just denna dag, 2 år!!
Jag har haft tur som fått vara en så stor del av hans liv :) och hoppas på att få fortsätta vara det.
Melvins pappa är en riktig dumsnut som väljer att inte ta del av det bästa han någonsin åstadkommit i sitt liv.
Tråkigt nog så vågar han inte försöka och jag ber varje dag att han ska "vakna upp" och inse vilket misstag han gör.
Skulle önska att han kunde förstå att dörren står öppen för honom och att han helt kravlöst kommer att ges förmånen att lära känna sin son.
Att ingen kommer ställa honom mot väggen eller ställa krav på regelbundet, schemalagt umgänge.
Melvin är viktigast, så finns där en möjlighet för honom att få lära känna sin pappa så känns det rätt oviktigt att älta gammalt groll.
Tills det händer eller resten av Melvins liv så finns det andra som bryr sig, älskar honom och som får axla viktiga roller i hans liv. Lyllos oss!!
Melvin är en kille med ett rikt känsloliv.
Ta en känsla och gångra den med 1000 så kommer du rätt nära i hur Melvin känner :)
Är du glad... tänk dig själv 1000 gånger gladare..
Är du lycklig... Melvin känner sig 1000 gånger lyckligare..
Är du arg... mes!! ...lägg på 1000 gånger ilskna känslor..och KÄNN vreden ;)
Älskar du någon?? ... det gör Melvin med, bara 1000 gånger mer ♥
Är om sagt så lyckligt lottad som får vara älskad av honom!!!
Ilskan, skrattet, hatet och kärleken... allt detta ser jag fram emot att dela med honom.
Grattis mosters lilla fis ♥♥♥ Jag älskar dig!!
Bilar, grävmaskiner, dumprar, traktorer och annat som rullar är hans största intresse och det märktes på presentvalen :)
Nedan följer några kalasbilder i rätt kass kvatilét tyvärr, då min kamera fortfarande befinner sig på verkstaden :(
Noomi hade sån tur att hon fick bada med sin kompis Evelyne :)

Kommentarer
Postat av: Ancie

Och lyckliga Melvin som har en sån underbar familj, som världens bästa mamma och underbara härliga tokiga moster bland annat. Det är inte alla barn förunnat något så underbart!
Kram på er allihopa!
// Ancie

Svar: Kram tillbaka, bästa du ♥
5underbarabarn

2012-12-06 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback