Gosh, I'm tired... -.-

2012-08-20 @ 23:07:39
Vad jag hinner... ingenting känns det som. Skolstartdagar innebär megamycket fix, kaos och rättning i ledet. Phuuww
Min vana trogen har jag så klart också höjt ribban genom att peta in en Loppis i helgen. En loppis där jag förutom alla grejor också tänkt ta med ALLA kläder vi inte använder... undrar hur många lastbilar vi måste hyra då och om vi sen ska låta pappa flytta in där...om han nu skulle behöva 4 rum.
Inför skolstarten har jag slingat Eric.. och försökt peppa honom till att få det sista året att bli det bästa i vad det gäller närvaro, läxor och att ta sig upp på mornarna. Den som lever får se..och det hoppas jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback