Födelsedagen

2012-08-17 @ 00:59:00
42 år, gammal kärring... inget att fira och annat att göra...
Hade tid på vårdcentralen för Eric att ta blodprov och kolla Levaxinnivåerna vid 11-tiden.
Jörgen fixade på plats en remiss till labb så jag kunde kolla hur det egentligen stod till med mina värden.. om jag behöver Levaxin livet ut eller om det var en graviditetsgrej...
 
Tog en Metro på VC och fick syn på en annons från Igor Sport på Götgatan om billiga snygga kardborreskor till Benjamin vilket han behövde inför skolstarten på onsdag... så det blev en tripp in till city.
Köpte skor men även en jacka för 150:- som var nedsatt från 800:-  Gjorde även slag i saken och skaffade en varsin väska åt barnen istället för den trasiga skötväskan. Jörgen och jag har pratat om det ett tag nämligen att det vore skönt att få plats med allt som vi släpar runt på i kassar bredvid eftersom inte allt rymdes i skötväskan. Benjamin kan använda sin som skolväska också :)
BENJAMINS:
NOAHS:
NOOMIS:
Stora, rymliga, snygga och nedsatta till 200:- :)
 
Trots att jag inte firar min födelsedag så har jag blivit bortskämd med en massa gratulationer, över 100 st as a matter of fact, FB-hälsningar de flesta :D
Sen fick jag en härligt rosa hallonsmoothie till frukost som Isac gjorde åt mig :)
Mumsigt!!
Jessie hon hade köpt en present till sin gamla mamma hon...
En elektrisk potatisskalare inslagen i en bordsduk.. :) Superbra present som jag kommer ha glädje av!!
På paketet stod en ursäkt om att hon inte var bra på att slå in paket.. är väl böjd att hålla med :) men å andra sidan finns det så mycket viktigare saker att vara bra på tycker jag <3
Jessie hade dessutom tillsammans med Millan röjt upp i köket och gjort en tårta åt mig :)
Under tiden fick jag i uppdrag att hålla mig hemifrån....
...så min chef som velat komma förbi och hälsa på mig fick tänka om och göra det en annan dag.
Tytte ville att vi skulle fika tillsammans så vi tog tårtan och några nybakade munkar som jag precis fiskat upp ur fritösen och åkte upp till dem. Pappa var också där <3
När vi fikat klart så tog vi vägen förbi Ewa & Bernt och lämnade lite munkar till dem också. Tanken från min sida, innan hela dagen bara försvann, var att hälsa på dem idag. Men istället fick det bli en snabbvisit i brist på tid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback