En helt vanlig vardagsfrukost...

2012-08-21 @ 23:33:10
...var väl inte dagens frukost direkt!? :)
Iaf inte i den meningen att den tillagades och dukades fram av inte mindre än både Isac, Jessie och mig!!!??
(ber om ursäkt men jag funderar på att styla om min blogg och döpa den till dagens frukost... ;) Kan tro det iaf, att jag har bloggtorka och allt jag har att komma med är våra Svenssonvanligafrukostbilder...men så får vi hoppas att det inte blir, för då tror jag nog att jag rätt snabbt tröttnar på att blogga..och DET skulle göra mina 2876.... eh typ max 70 bloggläsare ledsna...eller inte... men kanske mig själv eftersom jag då inte har någon ursäkt till att använda datorn)
Ehhh, blev inte det där typ det längsta skrivna inom parentes som ni läst på läääänge??? ...någonsin...?? :D
Meh, till saken..FRUKOSTEN!!!
Som bestod av yoghurt, fil, mjölk, flingor, smoothie, juice, nybakta scones, ägg, korv, skinka, gurka, tomater, ost och smör....
Breakfast the Engstrom style!!
Starring guest artist: EMILIA TÖRVALL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback