Crescent barnvagnar och jag...

2012-08-30 @ 10:17:00
... har en liten komplicerad relation :)
Jag tycker att deras vagnar är skitsnygga men är tveksam till ifall de är så bra konstruerade..?
Då menar jag inte hur de fälls ihop, bromsarnas uppbyggnad eller så.
Nej, jag är SÄKER på att de är ledande i de bitarna och att kvalitéten är exemplarisk.
Det jag istället är tveksam till, är att i de två jag testat, nämligen dessa (snygga eller hur?)
 
så har jag tyckt att barnen hasat framåt och skulle ha ramlat ur om inte mittenbandet hindrat det.
De båda vagnarna jag nu talar om tillhör min syster och jag har därför bara testkört dem vid enstaka, kortare tillfällen så jag är därför inte beredd att döma ut dem pga detta :)
Jag gillar barnvagnar och ÄLSKAR att byta modeller och fabrikat.
Jag tror mig tillsammans med mina 6 barn ha testat en hel del av dem.
Modeller från tillverkare som Brio, Emmaljunga, Graco, Carena, Babytravel, Cango & Quinny är de senaste och de jag kommer på. (minnet börjar ju svikta så här i min aktningsvärda ålder ;))
Nu går jag i vagnsbytartankar igen.. och det är NU jag isf måste handla, för det kommer inte bli fler chanser till att frossa i barnvagnar.... jo, det ska vara till de kommande barnbarnen isf.
Ramlade idag i mitt googlande in på Crescents hemsida och såg att de söker testförare!!
Och vem skulle testa vagnar bättre än mig??
Jag skulle gärna köra en Crescent och vill mer än gärna övertygas om att vagnarna är minst lika bra som cyklarna av samma märke är!
Dessutom vad skulle passa mina syften bättre än att få hem en toksnygg vagn att valla en liten cool kille i??
Inget!!!
För då är jag säker på att det skulle bli mycket mer attraktivt att ta med brorsan ut på promenad för tonåringarna i familjen :)
För det "spelar roll"!!
Hur vagnen ser ut, och hur coolt klädd bebisen är, som skall placeras däri. Helst skall dessa två matchas.
DÅ snackar vi!!
Jag tycker att baby Noah matchar Crescentvagnen - Trike
http://crescentbarnvagnar.se/ligg-och-kombivagnar/ligg-och-kombivagnar/trike/
Liten, tuff & smidig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback