Vad kul man kan ha för 40:-

2012-04-21 @ 20:44:43
På City Gross hade de en hel avdelning med vår/sommar/uteleksaker uppställd innanför dörrarna.
Där köpte jag, förutom en födelsedagspresent till Benjamin, två bukar såpbubblor och två vattenpistoler för 10:-/st.
När jag kom hem så ville så klart både Benjamin & Noomi in i badrummet och leka.
Ett riktigt vattensplash-bubbelkalas med massa skratt blev det då.
Efter en stunds skjutande och blåsande så kom Benjamin på att man kunde kombinera de båda aktiviteterna :)
Man blåser bubblor som man sedan skjuter sönder med vattenpistolerna.
Noomi valde att blåsa bubblor medan Benjamin sköt ner dem.








Denna lek roade barnen jättelänge :). Själv blev jag lika road då jag fick låna en pistol och skjuta bubblor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback