Skynda att fynda!

2011-09-01 @ 11:08:06
Skrev ju igår att jag hade fyndat och nu ska ni få veta vad och var.
Kom ihåg att det var här ni hörde det först ;)

Såg för nån vecka-10 dar sen en annons om en outlet i Vinsta och igår tog vi oss dit Mari, jag och barnen.
Adressen är jag osäker på med tror det är Skattegårdsvägen någonting. Det ligger precis bredvid bilprovningen iaf.

De säljer kläder från Polarn&Pyret, JC, Brothers & Sisters.
Det fanns kläder från märken som D&G, Armani & Tommy Hillfiger tex plus alla vanliga märken som säljs hos ovanstående butiker.

Priserna låg runt halva priset och lägre.
De sålde jeans för 100:- tex, toppar och tröjor i massor för 30:-, stickade koftor för hundralappen, kallingar för 30:- mm.

Jag köpte bla.en stickad kofta från Tommy Hillfiger för 100:- som hade kostat 1400:-
En massa snygga kalsonger :)
Två fina toppar till Jessie för 30:-/st och en lite tjockare kort sweatshirt för 50:-
2 par söta P.o.p strumpor till Rolle & Johannas bebis för 15:-/st
Sen köpte jag en skaljacka och ett par utebyxor till Benjamin från P.o.p. Jackan kostade 395:- istället för 795:-. Byxan 285:- och har tidigare kostat 595:-

Mössan köpte jag också där. Den kostade 45:- istället för som tidigare 145:-. Noomi fick också en, fast en röd :)

(ingen av dem var särskilt villig dock att ställa upp på bild. -Ska det vara nödvändigt det här sa Benjamin? :) )

När vi shoppat färdigt i Vinsta begav vi oss till Spånga för att hämta upp dagens kanske bästa fynd ändå..
..en bärstol till vilda Noomi för 150:-!
Ett riktigt Blocketfynd som nu gör att jag kan klippa gräs, gå skogspromenader och storhandla mat samtidigt som jag vet var jag har henne och ej behöver jaga efter henne.
I jättefint skick är den, med sol och regnskydd och en liten väska för viktiga småsaker :)


Helt perfekt!! :)
Nu kommer hon inte undan, den lilla apan!

Och till alla er som gillar en riktigt fynd så säger jag bara skynda att fynda!!!
Outletbutiken i Vinsta finns bara kvar September ut. Öppettiderna är onsdag-lördag 12-19.
Sista insläppet till butiken sker 18:30.
Varning för kö utfärdas dock! En 20 minuters väntan för att komma fram till kassan får man räkna med.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad Noomi är lik dig och mormor! =)

2011-09-01 @ 11:59:42
URL: http://dagensalva.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, hon har att brås på ;) stackarn :D

2011-09-01 @ 15:13:22
Postat av: johanna

hej hej vi är där nu det var är ju där min kompis jobbar (rnb eller rmb heter det tror jag ) . hon brukar köpa saker till linn därifrån ibland. Får se om vi hittar ngt nu . kram

2011-09-01 @ 16:28:23
Postat av: Anna

Johanna :)

Jag hörde nog att ni fyndade en skaljacka för 275:- och ett par mammabyxor för 75:- Bra jobbat!! :D Kul för er att det var så lite folk dessutom. Kram,kram

2011-09-01 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback