Dagens outfit

2011-09-08 @ 22:31:10
Har sneglat lite på de lite hippare bloggarna igen och förstått att det nästan är spöstraff på att inte "slänga in" lite bilder på dagens outfit var och varannan dag.... så det är väl bara att foga sig.
Men då jag är en trött, gammal och sliten mamma, som sovit dåligt i natt pga av en liten ettrig, snorig 1-åring, och som inte hittat orken att fixa till mig eller än mindre bytt ut gårdagens matkladdiga outfit mot nåt nytt, fräscht och chict så får Noomi mannekänga...

Dagens outfit by Noomi:







Söt som socker :) eller hur?
Och nu en bild som visar hennes sanna jag..

Benjamin ville att jag skulle ta en familjebild.. på honom, Noomi & Jessie :)
Självklart gör jag det... så får ni lite fler outfits på köpet liksom.. :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättesöt! Noomi är lik Jessica med ser man...titta på 4:e bilden så ser man att de är lite lika ;)

2011-09-09 @ 08:34:04
Postat av: Anna

Jo, visst finns det likheter mellan syrrorna :)

2011-09-09 @ 21:46:16
Postat av: Pernilla

Åhhhhh va fin

2011-09-17 @ 01:19:57
Postat av: Anna

Tack, Pernilla.

Denna klänning köpte jag via Ebay. Den är från Hong Kong. Kostade 180:- med frakt. Men man ska vara beredd på att när man handlar från utlandet kan det tillkomma en hel massa avgifter så som tull. Hör av dig om du vill börja handla via ebay så ska du få lite tips :)

2011-09-17 @ 06:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback