En dag till har gått..

2011-10-16 @ 22:01:01
..ja, så känns det faktiskt. Lite skönt och lite uppgivet så där.
Som jag sagt/skrivit så är det helt enkelt lite för mycket just nu och jag hoppas verkligen att det vänder snart.
Att jag får ordning på allt som jag själv kan påverka och att det jag inte kan göra något åt löser sig ändå.

Det är så in i döden trist att vara så trött, orkeslös och gå på lågvarv :(

Försöker trots allt leva som vanligt och tvinga mig själv att få saker gjorda.

Idag har jag och mina systrar varit hemma hos mamma & pappa och hjälpt pappa att städa lite och förbereda för mammas hemkomst som skulle ske imorrn fm. Nu får vi se hur det blir med den saken.... mamma hade fått ondare i ryggen igen och det är nu osäkert om hon kan komma hem imorrn iaf :(.

Vid 14-tiden kom min fina kompis Ann och lämnade en pizza till pappa och hämtade upp mig för att åka hem till mig och umgås. Hon hade även köpt pizza till mig och barnen den raringen :).
Vi käkade och umgicks. Det har varit rätt sporadiskt vårt umgänge den sista tiden tyvärr, så det var extrakul att ha henne här idag.
Vi hann gå ut med de små på tomten också och det behövde både jag och barnen som också varit inne på fm.

Nu så här vid min nya "förattorkamedmorgondagen" - sovtid så är jag glad att jag redan hunnit med tvätten och duschat :) Mer sovtid mao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback