Sovdags

2011-05-21 @ 23:19:31
Idag får ni stå ut med att jag gör ett snabbinlägg utan bilder för jag ska försöka hinna sova innan Noomi vill gå upp. Hon somnade för 12 minuter sen och jag är så ofantligt trött. Har varit i Nacka forum en sväng och köpt presenter till Tytte & Alex. Sen köpte jag en del åt Jessie med. Vid 17:15 kom vi fram till Tytte & Åkes hus och kalaset för inte mindre än hushållets alla medlemmar, dvs 4 stycken. (eftersom Emelie numera har en egen lägenhet) Alex fyllde den 19:e maj, Åke idag, Tytte i morgon och Filippa på måndag. Många att fira på en gång :)
Vi fick en MASSA gott att äta och dricka! 1, 2, 3 Fanta & Rosé sköljde jag & Emelie ner maten med :P
Jag och mina barn blev inte så långvariga eftersom Noomi, jag & Benjamin var/är så trötta.
Nu ska jag försöka bota lite av den tröttheten genom att sova.
Jörgen har hört av sig via mail och de har nu installerat sig i Afghanistan..

Mazar-E-Sharif



Närmsta stad.

Camp Northern lights

Jörgens nya hem.


God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback