Söndagsmys

2011-05-09 @ 00:54:24
Idag sov jag ut ordentligt :) Och det behövde jag!!!!
När jag sent omsider vaknade tog jag Eric med mig och åkte hem till Mari.
Medan jag fick lite kvalitétstid med Melvin så klippte hon Eric :D.
Vilken lyx!!
Nåt annat som var lyxigt var att för att överhuvudtaget komma iväg till Mari i tid så hoppade jag över duschen...ja, det var inte DET som var lyxigt!! Att jag inte duschat..nej, blääää! Jag kände mig allt annat än fräsch :(
Men efter att Mari klippt Eric så var det matdags för Melvin och jag fick låna Maris dusch :)
När jag sen duschat så satte vi oss ute i solen och mös.
Jörgen hämtade upp oss och vi åkte bara hem för att lämna Eric och hämta upp Benjamin. Sen åkte vi upp till Tomas & Majki och fikade. Mysigt!
När vi kom hem var vi lite sega och avslagna och jag tog inte tag i matlagningen direkt...så det blev en seeeen middag :S
Men när jag väl tagit tag i matlagningen så fick jag upp farten ordentligt och passade på att laga matlådor till mamma & pappa.
Det blev lax med relish, stuvad spenat och pressad potatis samt pannbiff med lök, sås & potatis.

Benjamin tyckte vi andra var så tråkiga som inte kunde leka.
Jag lagade som sagt var mat och Jörgen underhöll en trött Noomi. Men Benjamin, han hängde inte läpp, över det allt för länge, utan började med sitt oppfinnar-Jocke stuk och uppfann en spökdräkt av en handduk och några möbeltassar!! :)
När han inte fick måla på handduken så gjorde han en mun av tejp :D Han är bara så BÄST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback