Min kamera lever sitt eget liv..

2011-05-05 @ 12:35:49
Igår, bäst storasyster Tytte & jag var ute och planterade blommor hände det sig något underligt med min kamera..
Den hade fått eget liv och tagit kort av sig själv...?
Förstår inte att Mari inte såg vad som hände..? ;)
Hon var ju i samma rum när det hände..? Kameran hade dessutom valt att ta bilder där Melvin var till sin fördel..
Men jag vet att Mari aldrig skulle ta kameran utan lov.
Vi har ingen sån relation där vi tar saker av varandra utan att fråga först.
Så det är jättekonstigt... ;)
Det var de här bilderna min kamera hade tagit.. Och för att den inte skulle gjort denna ansträngning i onödan så gjorde jag en liten serie av bilderna.
a comic strip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback