Mera sol åt folket.

2011-05-10 @ 22:07:48
Skönt väder var det idag med :)
Benjamin ville "allvarligt stanna hemma från dagis idag" och så fick det bli. Vi har varit ute mest hela dagen. Jag har krattat och Benjamin har lekt...mestadels i vattenspridaren :)
Noomi sov middag ute i flera timmar. Skönt för henne.
Jörgen fick sluta tidigare idag och kom redan vid 14-tiden och ska nu vara ledig fram tills han åker på tisdag.
Det blir till att slita hårt och få en massa gjort fram till dess.
Mari ville ha hjälp med att handla inför dopet så hon, jag & Melvin stack iväg vid 15:30.
Det som var tänkt att bli en resa till söder blev pga alla köer en resa till Bromma och City gross och sen även till Bromma blocks. Lite bakgrejor och en del kläder köpte hon. Bla ett Ben 10-linne till Benjamin. Han blev jätteglad och sa: -har hon köpt det till mig?? -oh my god!! Sen satte han genast på sig det och kröp i säng. ♥
Melvin uppförde sig mycket bra och tröttnade endast när vi hade en kvart kvar att åka till färjan.
När jag kom hem så såg jag hur otroligt grönt det blivit hemma på tomten de här två soliga dagarna. Så fint!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback