Världens roligaste kille snackar i telefon ;)

2011-03-10 @ 22:26:48
Igår kväll ringde Jörgen från Göteborg och Benjamin ville prata med sin pappa:
-Hej pappa!!!
-Jag har vuxit upp nu!!!
-Det är sant!
-Det är en sak du kommer att bli orolig för.
-Jag kläv (klev) i snön så jag ramla ner. Men jag gjorde inte illa mig.
-Hur går det på jobbet?
-Vi har det också bra.
-Hoppas du får några pengar

-Pappa, kan du säga Clown?
-Kan du säga klocka?
-Bra!!!
-Kan du räkna till 12? -1, 2,3.......Braaaa!
-Vet du vad jag gjorde mer ute?
-Jag såg ett spindelnät på min vattenpistol!!
-Pappa vet du vad jag mer gjorde?...WÄÄÄÄäää, det kommer en spindel!! (så här såg det ut när han sa det:) )

-Ha,ha...nej, jag bara skoja!
-Vet du vad jag hört på tv? -Manboy, manboy ju kan kål mi manboy!
-Kan du säga Manboy?
-Pappa, vet du att jag har gjort en önskelista?
-Jag önskar mig rullskridskor och skydd.
-Jag har väntat jättelänge. (det är långt till maj)
-Vet du en sak? -Du e en clown!
-Jag bara skoja! -Du e ingen clown.
-Vad tycker du om mig då?
-Mehhh, du ska säga något roligt!!!
-Vet du vad du är egentligen?
-Du är en nolla!!
-Nej, jag bara skoja!
-När jag blir stor ska jag bli en boxkille!
-Hej,då pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback