Sovdags..

2011-03-30 @ 23:19:44
...är det verkligen för mig nu.
Trött som bara den har jag varit hela veckan. Har tom. försökt sova middag med Nompan både igår och idag. Passat på, då Benjamin har varit på dagis. Inte för att jag fått sova, men har iaf försökt.
Men jag säger som Benjamin: -jag ger upp!!!
Får ju ändå inte sova, så imorrn har JAG tagit initiativet till ett uppdrag tillsammans med min trogne vapendragare -Mari- och våra lakejer.
Imorrn blir det Farsta Centrum och möta upp en kille där och göra lite business :S
Håll tummarna för att varan är av prima kvalitet och att han kommer ensam... synd bara att vi stämt träff otäckt nära polisstationen....
Idag testade Noomi sin bikini som legat och väntat på att hon skulle växa i den... och nu passade den.
Cool brud man har :)








Mammas minstaste kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Mari

Hon är så himla söt i sin bikini! <3

Jag borde också sova nu, jag som ska ratta oss igenom morgondagens uppdrag...

Kram

2011-03-30 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback