Söndag-läkarbesök för gammal ros(slig)tig mamma.. samt 12-stegsprogrammet

2011-03-21 @ 11:21:05
Igår gav jag så upp tanken på att hela mig själv och begav mig till doktorn för att få medicin utskriven för mina rossliga, värkande lungor. Det var inte längre kul att vara orkeslös som en 102-åring. Detta var andra gången i mitt liv som jag drabbades av förkylningsastman jag konstaterades lida av för snart 2 år sen...
Benjamin & Noomi som hela helgen flängt hit och dit i bilen var väl inte så jätteimpade över att behöva ge sig i väg på ännu en tur, men jag var inte i form att ta bussen heller..
Noomi tycktes deklarera sitt missnöje under bilfärden mot Bromma
Som en annan del i min bot och bättring tog syrran med mig på ännu en tripp till Kista och Next (den andra denna vecka).
Tanken för henne var att byta ett par skor och för mig att möta mina demoner och besegra dem i enlighet med någon form av självhjälpsprogram..typ 12-stegsprogrammet ;)
Och alla ni som tvivlar....jag är inte rädd!!!
Jag KAN befinna mig i en affär och i ett köpcentrum utan att handla!!!!
OCH jag hade VISST plånbok och kontokort med mig!!!
Så DET så :P
Shoppingupplevelse noll! Kostnad noll! Snikandes på andras pengar noll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback