Sen så kommer sönda´n å då vill våran präst att jag ska i körkan..men då..

2011-03-14 @ 23:58:51
...rockar jag mest!!! Lurade iväg Jörgen & barnen på tur till den stora förorten V-by igen eftersom Isac behövde uträtta en sak, Andreas behövde hämtas, huset behövde städas och jag behövde spela musik högt och rensa skallen!! Iron Maiden, Kiss, Lita Ford och ett skitbra svenskt band som heter Stonesilk!! Alla ni som inte har deras cd.... GÅ OCH KÖP DEN!!! En ny är dessutom på G.

När sen Jörgen & barnen kom tillbax (efter 2 timmar..snabba rackare de där) kom syster Mari och hämtade upp mig för att åka och umgås med mamma & pappa! Myysigt! Middag åt vi där också innan Mari körde hem mig så jag hann umgås med Andreas lite grand. Benjamin var överlycklig att få träffa sin äldsta brorsa och körde med Andreas i 120!! Blommor plockade han till sin bror, eller lite torra grässtrån, kanske det var. Men det var kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback