Rörelse

2011-03-11 @ 10:35:41
Mycket är det som rör på sig..jag bl.a.....fast inte just, just nu. Har kommit igång på övervåningen... och saker HAR rört sig och har förflyttats till platser där de hör hemma..

...tvätten har rört sig från maskinen till tvättlinorna...från linorna till strykbrädan...
Linorna på färjan har också fått röra på sig. Dock inte för att transportera bilar och folk .. nej, men av någon anledning har den åkt fram och tillbaka till Munsö ändå...jag funderar på om de kanske är så ivriga att de åker över då och då för att se om isblocken smält.. ;)
.. Just nu ligger den dockad på Munsösidan med is runt om... istället så är det annat som rör sig över svinsundet ...nämligen människor på isen.. rätt skoj att titta på.
På väg till Munsö...

Och mot Adelsö... Hmm..vi blir av med fler än vi får i land..kanske befolkningsmängden sjunker nu på Adelsö..?
Nä, nog pausat. Nu ska jag röra på mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback